Slavimo Božić zajedno
Autor: Renata Josipović, Marlena Bogdanović, 25. 12. 2011.
Učenici drugog razreda ove su godine imali priliku čestitati Božić svojim vršnjacima diljem Europe. Kako bi se realizirale projektne aktivnosti, koje je učiteljica Marlena dogovorila sa svojim partnerima na stručnom usavršavanju u Njemačkoj, drugaši su imali pune ruke zabavnog posla!
Započeli smo sa izradom čestitki za naše nove prijatelje iz Njemačke, Rumunjske, Turske i Portugala.
Koristili smo kombiniranu tehniku i izradili prekrasne, velike čestitke sa puno dobrih želja na hrvatskom i engleskom jeziku. Dogovorili smo se i da ćemo svi naučiti istu božićnu pjesmu: BOŽIĆNO DRVCE, koju ćemo izvesti na božićnim svečanostima na kraju polugodišta: svatko u svojoj školi i na svom jeziku.
Mali će prijatelji iz Njemačke naučiti ovu pjesmu na svim partnerskim jezicima i izvesti je na centralnoj božićnoj svečanosti u Sniježnom gradu u pokrajini Švarcvald! Ponosni smo što će se u Njemačkoj, za Božić, čuti stihovi na hrvatskom jeziku, i to zahvaljujući baš nama!
PROJEKT - MOJE TIJELO
Učenici četvrtih razreda cijeli su mjesec obrađivali temu iz prirode i društva " Ja sam čovjek. Moje tijelo."Započeli smo ocrtavanjem tijela jednog učenika. Svaki put kada smo učili neki novi organ crtali smo ga na plakat i upisivali njegovo ime. Tako smo na kraju nastavne cjeline imali cijelo ljudsko tijelo. Učenici su napravili razne plakate na kojima upozoravaju na opasnosti koje nam donosi alkohol, pušenje i droga.
Jedan od satova prirode održali smo na školskom igralištu gdje su učenici kroz korelaciju sa tjelesnim ponovili sve ono što su naučili na satu.
Na kraju našeg projekta u goste smo pozvali našeg dragog roditelja Miodraga Šarića ( Marinovog i Petrovog tatu). Budući da je on zaposlenik Hitne pomoći u Makarskoj činilo nam se prikladnim da nam pokaže neke od načina kako pružiti prvu pomoć unesrećenom. On nas je podučio kako da izbjegavamo opasnosti, kako da se ponašamo kao unesrećeni te kako i mi možemo pomoći unesrećenima. Učenici su sa velikim zanimanjem slušali što im " tata" ima za reći. Na kraju smo se svi zajedno zahvalili dragom tati što je naš sat prirode i društva učinio još zanimljivijim.
U cijelom ovom projektu posebno nam je bila zanimljiva tema "Pubertet" jer to je razdoblje u životu dječaka i djevojčica koje nas tek očekuje.Karlo Ćović dobio je zadatak da zamisli kako bi se njegovi rodtelji ponašali da umjesto njega oni budu u pubertetu. Karlo je napisao ovako:
Moji roditelji u pubertetu
Moji roditelji ponašaju se kao da su ušli u pubertet. Jutros umjesto da me budi mama, ja sam budio nju. Sat je zvonio a ona ga je lupala nogom. Umjesto mlijeka dala mi je coca-colu. jedva sam je natjerao da me odveze u školu. Toliko se smijala da nije mogla upaliti auto. Morao sam je pustiti pet minuta da se dobro ismije, pa smo na kraju zakasnili u školu. Kad sam izašao iz škole ugledao sam tatu na kućici u parku kako glumi Supermena. A onda sam mu morao ići u trgovinu po sličice. Za ručak je mama slušala muziku zatvorenih očiju, a tata je prevrtao hranu po tanjuru. Tata je cijelo poslijepodne igrao playstation a mama je slušala muziku. Navečer sam pokupio igračke s kojima su se igrali i naredio im da idu spavati jer su bili nepodnošljivi. Uh, taj pubertet!!!
Karlo Čović, 4.b.
U projektu su sudjelovali učenici i učiteljice 4.a i 4.b razreda te "tata" Miodrag Šarić
PROJEKT PROŠLOST, SADAŠNJOST, BUDUĆNOST - 3.r
PROJEKT PRIMORSKI ZAVIČAJ u 3.r
PROJEKT - LEKTIRA - Priče iz davnine
Odlučili smo obraditi lektiru Ivane Brlić Mažuranić "Priče iz davnine" na malo drugačiji i zanimljiviji način. Učenici su dobili uloge iz priče "Šuma Striborova" te su napravili predstavu. Sami su izradili svoje kostime.
Na samu predstavu pozvali su svoje roditelje koji su velikim pljeskom nagradili njihov trud . Na satu likovnog crtali su najzanimljivije događaje .
Podijeljeni u skupine odigrali su kviz sa pitanjima iz pročitane lektire. U projekt smo uključili i priču "Regoč". Učenici podijeljeni u skupine raznim igrama obradili su sadržaj i ove bajke. Tako su neki učenici čitali osobine likova, a drugi su morali pronači učenike koji su u rukama imali papiriće sa imenom toga lika.
Natjecali su se tko će prije pravilno poredati redoslijed događaja u priči. Na kraju smo svi bili sretni jer smo unijeli nešto novo u nastavu.
Učenici i učiteljica 4.b. razreda
Projekt: "KAKO NAVIJAM I KAKO SE PONAŠAM U SPORTU"
U 2. polugodištu naše je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, u suradnji sa Agencijom za odgoj i obrazovanje, pozvalo sve osnovne i srednje škole u RH da do 15. travnja 2010. sa svojim likovnim i literarnim radovima sudjeluju u ovom nagradnom, državnom natječaju pod geslom: "Kako navijam i kako se ponašam u sportu". Četvrtaši učiteljice Marlene odmah su se uključili u ovu zanimljivu aktivnost.
Posjetili su ponovno naše prošlogodišnje, a i ovogodišnje web stranice, poglavito stranice ZANIMLJIVE AKTIVNOSTI i SPORTSKE VIJESTI, napisali puno pjesmica, sastavaka, narisali crteža na kojima su prikazali vesele i nezaboravne zgode sa brojnih sportskih i navijačkih prigoda na kojima su bili. Kako je broj radova koji se mogu poslati bio (NA ŽALOST!!!) ograničen, učiteljica je teškom mukom izabrala 5 radova, a to su:
pjesmice: "Sport i prijateljstvo"- Stela Šarić i "Navijačka pjesma" - Marko Brigić
sastavci: "Utakmica od 15 minuta" - Petra Dragičević i "Ah, ti navijači" - Filip Mravičić
crtež: Lucija Vela -upravo ga gledate! Svi radovi bit će snimljeni na prigodne CD-e i podijeljeni školama u Republici Hrvatskoj!
ROBOTI
Kad smo ponavljali iz matematike geometrijske likove i tijela, uočili smo da smo dosta toga i zaboravili. Kvadar je bio lik, kvadrat tijelo, pravokutnik je bio lik kvadrata, a o kocki, piramidi, valjku da i ne govorimo!
Pala mi je na pamet ideja da se kroz likovno izražavanje prisjetimo što su tijela, a što likovi! Dogovorili smo se da za sljedeći sat iz likovnog odgoja kući sakupljamo kutije različitih veličina, tuljke, predmete u obliku piramida, valjka, kocke…
Jako smo se veselili satu likovnog! Podijelili smo se u grupe i uskoro su se u našem razredu pojavili neobični gosti: roboti svih veličina i oblika. Našem oduševljenju nije bilo kraja, roboti su bili obučeni i ukrašeni da ne mogu bolje!
Na kraju sata svaka je grupa predstavila svoga robota i dala mu ime. Ti su roboti našli svoj dom u domovima trećaša gdje i dan-danas žive! Nadam se da su nam puno pomogli i da sada znamo što je kocka, a što kvadar, što je kvadrat, a što pravokutnik…
„Ja sam od kutija za lijekove i žarulja radio tenk jer mi je to bilo lakše i bolje od robota. Od čepova sam mu napravio kola. Kroz igru sam ponovio gradivo iz matematike koje se uči u prvom razredu. To mi je bio najbolji sat likovnoga. Učiteljica je bila jako zadovoljna.“
Ante Šimić, 3. a r.
IZVANUČIONIČKA NASTAVA U KONOBI
U petak, 23. travnja, učenici 3. a razreda organizirali su u konobi Ranč izvanučioničku nastavu na temu “Zanimanja ljudi u našoj županiji”na koju su pozvali roditelje i njima dali uloge učitelja: svatko od njih prezentirao je svoje zanimanje.
Naši gostoljubivi domaćini bili su roditelji Bepa Mravičića, mama Fanii tata Antišakoji je ujedno prezentirao zanimanje ugostitelja. Za naše druženje dugo smo se pripremali: pravili plakate, zahvalnice, pripremali program i pitanja...
Posebno nam je bilo drago što se odazvalo jako puno roditelja, a osim njih i jedna baka i sestra! Vrijedne mame napravile su brdo kolača, a tate su strpljivo slušali sve što smo pripremili! U ulozi voditelja izvrsni su bili učenici Gloria Šumelj i Roko Zwirn tako da je učiteljica mogla mirno uživati u programu! Na početku su se svi učenici predstavili i objasnili što bi oni željeli biti kad odrastu i zašto! Bilo je tu nogometaša, učiteljica, arheologa, zoologa, pjevačica, glumaca, a posebno je zanimljivo bilo što su učenici i odjećom i rekvizitima predstavili svoja zanimanja! Da bi ih još bolje upoznali i o njima još više naučili, potrudili su se:
Bepov tata Antiša Mravičić – zanimanje: ugostitelj;
Vladina mama Diana Visković –zanimanje : voditelj turističke agencije;
Sofijin tata Marijan Mravičić u dvostrukoj ulozi –zanimanja: ribar i brijač;
Vitin tata Dušan Šimić –zanimanje: nogometaš;
Noin tata Damir Tomić – zanimanje: glumac;
Lanina mama Anita Mravičić- zanimanje: logoped / defektolog;
Marijanina sestra Ivana Vladić – zanimanje: frizer;
Lucina baka Lucija Šimić – stari ručni radovi (pletenje palmi od maslinovih grančica).
Jedno nezaboravno druženje završilo se dječjom igrom, kavom, sokovima, kolačima i ugodnim razgovorom sa željom da se što prije sastanemo. Veliko hvala svima koji su nam pomogli u realiziranju ovoga nezaboravnog druženja, a posebno našim domaćinima !!!
Učenici 3. a razreda i učiteljica Tamara
„Ja sam krenuo s tatom. Bio sam uplašen, zato što sam se bojao hoće li sve biti u redu. Kad sam došao na „ Ranč“, prvo sam ugledao svoje prijatelje. Nakon nekoliko minuta pozvala nas je učiteljica da uđemo u konobu. Bilo je super. Nakon roditelja, došao je moj tata glumac. On nam je pričao o glumi. Još uz nas je nasmijao. To mi je bilo najbolje. Moj tata nije poznati glumac, ali isto je glumac!
Nakon toga nije prestao smijeh jer smo se igrali. To mi je bio odličan dan!“
Noa Tomić
Projekt - MOJ ZAVIČAJ U PROŠLOSTI
Učenici 3. b. su nastavnu temu " Moj zavičaj u prošlosti " obradili kroz istoimeni projekt. Učenici su dobili nazive svojih tema te su ih koristeći se internetom , starim časopisima i ostalim izvorima prikazali na plakatima. Čulo se tu o starim jelima, narodnoj nošnji, običajima vjenčanja, starim kućama , starom namještaju i ostalim pojedinostima iz života starih Tučepi i okolnih sela.
Na sam dan izvođenja projekta u goste smo pozvali dvije bake i jednog djeda naših učenika. Došao je i jedan tata koji nas je uveselio svirajući na harmonici nekoliko starih dalmatinskih pjesama.
Na samom početku učiteljice Michelle i Tamara pročitale su nekoliko zanimljivosti iz života starih Tučepi. Nakon toga učenici su prezentirali svoje plakate. Odigrali smo i kviz pod nazivom " Poznajem li dalmatinske riječi" . Učenici su pokazali zavidno znanje. Jedna od gošći bila nam je narodna pjesnikinja Rajka Ševelj koja je otpjevala nekoliko svojih pjesama. Bake i djedovi pričali su o svom djetinjstvu, razornom potresu koji je zadesio Tučepi i ostalim pojedinostima iz života u prošlosti našeg kraja. Učenici su svojim pitanjima saznali mnogo o tome kako se prije živjelo.
Tata Mišo Mendeš uzeo je harmoniku u ruke i odsvirao nekoliko starih dalmatinskih hitova.
Na samom kraju svi smo razgledali izložbu starih predmeta koje su donijeli naši učenici ali i njihove bake i djedovi.
Bilo je to lijepo druženje gdje smo saznali mnogo toga iz života našeg kraja.
Učiteljica Michelle Čović
PROJEKT: ZDRAVLJE JE NAJVEĆE BOGATSTVO
Učenici drugog razreda u sklopu svog projekta 16.02.2010. posjetili su DOM ZDRAVLJA U MAKARSKOJ (hitnu pomoć, rodilište i ordinaciju školske medicine). Što su sve vidjeli i s kakvim su se spoznajama vratili možete vidjeti u slajdovima koje je izradila njihova učiteljica Fani Mravičić...
PROMETNI DAN U 2. RAZREDU: listopad 2007.
Danas mi je bio najljepši školski dan jer smo surađivali, pisali, risali i lijepili. Napravili smo četiri plakata:jednog o zrakoplovima, jednog o vlakovima, jednog o autobusima i jednog o brodovima.
Meni se baš sviđalo kad smo imali ovaj dan ! Najdraže mi je bilo kad smo lijepili plakat. U mojoj ekipi bili su: Filip, Petra, Šime i ja. Najljepše je kad se radi skupa ! Ja volim raditi sve sa svojim prijateljima. Moj razred je super !
Danas je u školi bio prometni dan. Pravili smo pano.U grupi smo bili Filip, Šimun, Laura i ja. Svi su se potrudili. Ja sam pisala, a ostali iz moje grupe su izrezivali vlakove. Vrijeme je brzo prošlo i mi smo se dobro zabavili. Učiteljica je bila VRLO zadovoljna. Svi su se potrudili da sve ispadne dobro. Svi smo bili sretni i svi smo dobili čistu peticu!
Moja je grupa od kolaža radila autobus, rezali smo sličice, lijepili, pisali i rješavali. Bilo je puno truda i nitko nije odustajao. Svi su uporno radili i nisu se umorili. Bili smo vrlo vrijedni !
Danas u školu nismo morali nositi knjige jer smo imali Prometni dan. Svi smo se trudili da napravimo što ljepši plakat. U mojoj grupi su bili:Dado, Luka,Ante Šestić i ja. Svi smo nešto radili:Dado i ja smo pisali o putovanju zrakoplovom, ostali su rezali.Svi smo se u grupama slagali i jedni drugima pomagali. Svi smo bili zadovoljni sa radom, i učiteljica isto. Slikali smo se sa svojim radom . Učiteljica nije mogla vjerovati kako je to sve bilo lijepo !
BRIGA O BOLESNIM PRIJATELJIMA
U prvom polugodištu drugog razreda dvoje se naših učenika jako ozlijedilo. Najprije je Marina zaradila nezgodan prijelom ruke i dugo nije bila na nastavi. Bilo nam je žao Marine, pa smo joj na jednom satu razrednika načinili KNJIGU OZDRAVLJENJA u kojoj je svatko izradio po jedan list sa crtežima i toplim željama za što skorijim oporavkom. Upalilo je! Želje su nam se ostvarile – Marina nam se iza toga brzo vratila!
Iza toga je naš novi učenik Željko pao na glavu i završio sa frakturom lubanje! Dugo nije smio ni maknuti iz kuće,pa smo mu svi otišli u posjet i za poklon donijeli KNJIGU OZDRAVLJENJA. I ovog puta učinak čarobne KNJIGE bio je isti – Željko nam se ubrzo vratio!
Nije da ne volimo izrađivati poklone za naše drage prijatelje, ali se zaista nadamo da to više nećemo morati raditi jer će svi biti lijepo zdravi i veseli.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |