Večer matematike - projekt Hrvatskog matematičkog društva
Autor: Sanja Nizić, Nikola Karin, 7. 12. 2015.
U četvrtak 3. prosinca 2015. od 18 do 19 sati održana je Večer matematike.
Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi te dokazuje da matematičke probleme, i bez da smo svjesni vlastitog talenta, svakodnevno svi uspješno rješavamo.
Cilj Večeri matematike je popularizacija matematike te poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja.
Na Večeri matematike sudjelovalo je 80 učenika, roditelja i učitelja. Učenicima je ponuđeno četrdeset različitih aktivnosti te je svatko pronašao nešto za sebe.
Učenici su izrazili želju da se Večer matematike ponovi.
POKUSI NA NASTAVI FIZIKE
Tijekom II. polugodišta školske 2010./11. god.učenici 7. i 8. razreda po vlastitom izboru napravili su projekt koji su prezentirali na satu fizike. Učinili su satove i predmet zanimljivijim. Pokusi koje su izvodili zainteresirali su i učenike nižih razreda, koji su o tome slušali. Stoga smo odlučili iste prezentirati povodom dana škole.
Kao najvjerniji gledatelji upravo su bili učenici nižih razreda. Pogledajte fotografije, ali vjerujte, treba pogledati pokuse i čuti djecu. Stoga Vas pozivamo da nam se dogodine pridružite i pogledate djela Vaše djece, prijatelja, rođaka...
učiteljica Nada Zorkić
PROJEKTUNTERRICHT
Učenici 6. razreda, u listopadu, 2010. sudjelovali su u projektu pod nazivom „Deutschsprachige Länder und Kroatien“ izvannastavnog predmeta-Njemački jezik.
Učenici su se podjelili u četiri grupe - Njemačka, Austrija, Švicarska i Hrvatska.
Cilj projekta bio je prikupiti informacije o spomenutim zemljama, izraditi plakate i prezentirati svoju zemlju te na taj način proširiti vokabular vezan uz ovu temu.
Nakon prezentacije uslijedio je kviz u kojem su učenici mogli utvrditi znanja o spomenutim zemljama.
Na kraju smo svi zajedno uživali u okusima nadaleko poznate Sacher torte.
Istraživanje i primjena stečenog znanja
Učenici sedmog razreda su u prosincu 2007. imali nekoliko integriranih sati iz geografije i informatike u sklopu projekta: "Izrada prezentacije o državama Sjeverne Europe... "
Istraživanjem su uz pomoć udžbenika, interneta i atlasa posuđenog iz školske knjižnice, pronalazili sadržaje te ih unosili u prezentacije. Prezentaciju su izrađivali korištenjem MS Power Pointa. "Ubacivali" su tekst, slike, animacije i zvuk. Unosili su podatke o položaju, reljefu, klimi, gradovima, novčanicama, proizvodima... pojedinih zemalja.
Radili su u parovima, svaki par po jednu državu. Zanimljivo je da su umetali i himne, poneki od njih su se sjetili staviti slike rok pjevača ili nogometnih momčadi, ovisno o sklonostima.
Učenici su uživali učeći uz ovu metodu učenja, a učitelj I.Milić i učiteljica R. Josipović su bili vrlo zadovoljni rezultatima rada.
Radovi su prezentirani i roditeljima na roditeljskom sastanku u veljači 2008.
U prilogu je jedan učenički uradak.
Izrada Božićne bajke
Učenici šestog razreda su u studenom 2007. su na satu hrvatskoj jezika zajedno pisali bajku i oslikavali je. Zatim su na satu informatike tipkanjem unosili tekst, a skeniranjem sliku u računalo, te stvarali bajku u Power Pointu. Isto su ispisali pisačem, te uvezali i ukoričili.
U prilogu je jedan učenički uradak.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |