LJETO U OSNOVNOJ ŠKOLI TUČEPI
Autor: Nikola Karin, 11. 7. 2016.
CROATIAN MAKERS - ROBOTIKA ZA NAJMLAĐE!
Evo zašto je Nenad Bakić, poduzetnik i investitor, pokrenuo projekt Croatian Makers:
„Prošle godine sam iz zezancije kupio naprednu bespilotnu letjelicu. Nije bila skupa, a ja, 'stari konj', već nakon pola sata 'letio' sam jednako dobro i napredno kao i mladi ljudi u Kaliforniji ili Hamburgu. Tada sam shvatio da je procjep između Hrvatske i suvremenosti, iako sve dublji, zapravo sve uži i lakše ga je preskočiti. A kako smatram da je orijentacija našeg školstva tragična, shvatio sam da ga možemo mijenjati pristupom odozdo prema gore.“
Gospodin Nenad Bakić i njegov mali volonterski tim putem udruge Institut za razvoj i inovativnost mladih u sklopu robotičke lige Croatian Makers pripremili su robote kako bi omogućili široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju u osnovnoškolskom uzrastu.
Ovog ljeta pokrenut je projekt Croatian Makers u pokretu, koji je namijenjen prvenstveno manjim mjestima. U ovaj hvalevrijedan projekt uključili su se i učenici i učitelji Osnovne škole Tučepi . Croatian Makers instruktori posjetit će Tučepi između 15.7. i 15.8. s inicijalnim besplatnim robotičkim radionicama koje će se provoditi u prostorijama OŠ Tučepi.
Tijekom podjele svjedodžbi učenicima su podijeljeni promotivni letci sa uputama za prijavu. Vjerujemo kako će naši učenici i njihovi roditelji prepoznati jedinstvenu priliku koja se ukazuje njihovoj djeci. Nadamo se da će se edukacijski robot mBot svidjeti malim Tučepljanima te će ih na zabavan način i kroz igru uvesti u čaroban svijet robotike i programiranja – vještinu 21. stoljeća.
Ove radionice samo su uvod da se OŠ Tučepi prijavi u Croatian Makers ligu, koja će od jeseni početi u našoj zemlji u još većem opsegu.
OŠ Tučepi
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |