INTEGRATIVNA SUPERVIZIJA u Osnovnoj školi Tučepi
Autor: Renata Josipović, 17. 3. 2011.
U razdoblju od rujna 2010. do ožujka 2011. u Osnovnoj školi „Tučepi“ u Tučepima održao se ciklus od deset supervizijskih susreta za grupu učitelja Osnovne škole „Tučepi“, u trajanju od četrdeset sati. Superviziju je vodila Sabina Marunčić, prof., viša savjetnica za vjeronauk splitske podružnice Agencije za odgoj i obrazovanje, na poziv ravnateljice Lolite Pašalić, koja je prepoznala vrijednost ovog načina stručnog usavršavanja.
Naime, integrativna supervizija je metoda profesionalnog i osobnog razvoja namijenjena svim odgojno-obrazovnim djelatnicima (odgojiteljima, učiteljima, nastavnicima, stručnim suradnicima i ravnateljima odgojno-obrazovnih ustanova). Cilj integrativne supervizije je razvijati osobne, socijalne i profesionalne kompetencije, unapređivati neposredni odgojno-obrazovni rad i međuljudske odnose.
Uvođenje integrativne supervizije u odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske doprinos je osnaživanju pojedinca da što kompetentnije i efikasnije može odgovoriti na zahtjeve učenika, obrazovne politike i društva te time pridonositi poboljšanju kvalitete i učinkovitosti sustava.
Sabina Marunčić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |