2018-05-15 12:55:00

I tako se voli obrađivati lektira

Trećaši pokazali veliko zanimanje i znanje o pročitanoj lektiri na razrednom kvizu.

Višegodišnje iskustvo i praksa su se pokazali i ove godine točnim, kako radeći sa djecom trebamo uzeti u obzir i mogućnost različitog pristupa obradi određenog sadržaja, osobito lektire koja nije baš popularna u zadnje vrijeme. Čini se da gubi bitku sa najnovijim tehnološkim dostignućima. Ali, pokazalo se da nije tako.

Jedan, po broju mali, 3. razred od 11 učenika je čitalo lektiru Pripovijest o doktoru Dolittleu i svidjelo im se to. Jako. U dogovoru sa učenicima i učiteljicom Nenom, našli smo se nakon velikog odmora na terasi ispred učionice, u srijedu, 9. svibnja 2018. godine. U sjeni predivno zelene kostele, koja radi najbolju hladovinu na svijetu, smjestili su se učenici podijeljeni u dvije grupe.

 

Kao uvod u kviz knjižničarka im je govorila o zemljopisnom i povijesnom položaju Engleske i kontinenta Afrika, razgovarali su o Hughu Loftingu i vremenu u kojem je živio i stvarao, o njegovoj  djeci kojima je slao priče – pisma sa fronte prije više od 100 godina tj.  iz 1. svjetskog rata… Uz pregršt informacija lako su se otvorili i izvrsno odgovarali na postavljena pitanja. Pokazali su svoje znanje i zanimanje za sadržaj. Bilo je veselo i korisno. Kao i uvijek, jedna je skupina iskazala malo više znanja nego druga. To nije bio problem jer su svi učenici na svoj način pokazali da im se pročitana knjiga svidjela kao i način na koji smo je obradili.

U dogovoru sa knjižničarkom dobili su zadatke te su njihovi radovi našli svoje mjesto na panou ispred razreda i knjižnice. Zadovoljne učenike knjižničarka je nagradila zasluženim slatkišima, a učiteljica dobrim ocjenama. Učenici su izrazili želju da neku od budućih lektira obradimo na sličan način…

 


Osnovna škola "Tučepi"