Studijsko putovanje potencijalno darovitih učenika u Park Maksimir - Zagreb
Autor: Snježana Glučina, 6. 9. 2021.
U suradnji s „Udrugom Vjetar u leđa” iz Zagreba OŠ Tučepi i OŠ Stjepana Ivičevića, Makarska organizirali su dvodnevno (3. i 4. rujna 2021.) studijsko putovanje 40 potencijalno darovitih učenika u Park Maksimir u Zagrebu.
Udruga Vjetar u leđa od 2012. godine radi s potencijalno darovitom djecom putem programa verificiranih od strane MZO i AZOO. Udruga se bavi i edukacijom odgajatelja i učitelja te savjetovanjem roditelja potencijalno darovite djece.
Ovo putovanje Udruga Vjetar u leđa je organizirala u partnerstvu s Gradom Zagrebom u okviru Projekta „Gradski prozori u prirodu – unaprijeđenje urbane bioraznolikosti i razvoj zelene infrastrukture (Modernizacija II) kojeg financira Europska unija i proračun Grada Zagreba.
Grupa učenika 6., 7. i 8. razreda (15 učenika iz OŠ Tučepi i 24 učenika iz OŠ S. Ivičevića Makarska) koji su svojim sposobnostima, radom u školi, zainteresiranošću i sklonošću za područje prirode, biologije i kemije prepoznati kao potencijalno daroviti učenici nagrađeni su besplatnim putovanjem u Park Maksimir u Zagreb. Učenike su vodili: učiteljica Prirode, Biologije i Kemije Rozana Alfirević i psihologinja Snježana Glučina iz OŠ Tučepi, te iz OŠ Stjepana Ivičevića učitelji Prirode, Biologije i Kemije Antonio Đerek i Dragica Jerončić i psihologinja Marica Garmaz.
Psiholozi Udruge „Vjetar u leđa” zajedno s biolozima djelatnicima Javne ustanove Maksimir osmislili su 4 vrlo zanimljive, izazovne i kreativne radionice za naše učenike na temu očuvanja bioraznolikosti i zaštite prirode.
Putem radionica metodama istraživačkog učenja učenici su mnogo toga naučili o invazivnim , autothonim i stranim vrstama životinja, imali su priliku napraviti simulaciju izgradnje jednog grada učeći pri tom o održivom razvoju te im je organiziran obilazak ZOO uz stručno vodstvo.
Nakon dvogodišnje stanke u izletima i dr. izvanučioničkoj nastavi u uvjetima pandemije uspješno smo uz poštivanje epidemioloških mjera (testiranje prije polaska na put, nošenje maski i dr.) realizirali ovo putovanje.
Učenje putem igre, pokusa, poticanje na suradnju i preuzimanje inicijative učinilo je ove aktivnosti izrazito zanimljivim i korisnim našim učenicima. I djeca i odrasli izrazili su spremnost za budućim sudjelovanjem u ovakvim ili sličnim aktivnostima.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |